Live Chat Software by Kayako
RSS خوراک
پایگاه آموزش
.در صفحه اصلی منوی درخواست جدید را انتخاب نمایید .سپس نوع درخواست را انتخاب نمایید در صفحه زیر می‌بایست تجهیزمربوطه را انتخاب نمایید. شرح کار را وارد نموده، کارگاه مربوطه را انتخاب کرده و در صورت نیاز از گزینه پیوست برای پیوست تصاویر و ... استفاده نما...
انباردار در کارتابل خود به پوشه‌ای با نام «درخواست قطعه(انبار)» دسترسی دارد. در این پوشه لیست دستورکارهایی که در انتظار صدور مجدد می‌باشند و کمبود قطعه می باشند نمایش داده می‌شود. بعد از کلیک بر روی دستورکار پیغامی مبنی بر بررسی وضعیت قطعات نمایش داده م...
برای تغییر اطلاعات کاربری شامل: نام، نام خانوادگی، رمز عبور می‌توانید از دکمه «پروفایل» استفاده نمایید. اطلاعات گروه دسترسی و بیمارستان قابل تغییر نمی‌باشد. و این موارد باید توسط ادمین سیستم انجام شود.
برای مشاهده تمام دستورکارهای بسته شده به صفحه اصلی منوی «آرشیو دستورکار» مراجعه نمایید. درحال حاضر در هر صفحه 5 دستورکار نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید تنظیمات نمایش تعداد دستورکار را در هر صفحه در بالای صفحه تنظیم نمایید. درهر صفحه حداکثر 20 دستورکا...
.در صفحه اصلی منوی «تجهیز» را انتخاب نموده سپس گزینه «تجهیز جدید» را انتخاب نمایید .فیلد‌های موجود در صفحه زیر می‌بایست تکمیل گردد و در انتها گزینه «ثبت تجهیز» را کلیک نمایید. تجهیز جدید در لیست تجهیزات قابل مشاهده می‌باشد
زمانی که مجری انجام کار بخواهد نسبت به رفع خرابی دستورکار اقدام نماید ممکن است برای رفع خرابی نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. برای اینکار نیاز هست که دستورکار را تعلیق نماید. مجری انجام کار می‌تواند قبل از پاسخ یا قبل از تکمیل کار دستورکار را تعلیق نماید...
برای مشاهده گزارشات به منوی «گزارشات» در صفحه اصلی مراجعه نمایید. ‌ لیست گزارشات در دسترس کاربر در این منو مشاهده می‌گردد. با کلیک برروی هر یک از گزارش‌ها جزییات آن در صفحه‌ای جداگانه نمایش داده می‌شود. در صورتیکه بخواهید گزارش موردنظر را چاپ کنید می‌...
برای ارسال اظهارنظر برروی یک دستورکار، می‌بایست از منوی «اقدامات» در پایین صفحه‌ی دستورکار اقدام نمایید. برای ارسال اظهارنظر می‌توانید از گروه‌های مختلف متناسب با نیاز خود اظهارنظر فرمایید. به طور مثال کاربر پیمانکار می‌تواند از دفترفنی تاسیسات اظهارنظر...
در هر دستورکار متناسب با کارهای صورت گرفته ممکن است اسنادی جهت پیوست به دستورکارموجود باشد که برای پیوست این موارد به تب «پیوست» در دستورکار مربوطه مراجعه نمایید. .امکان پیوست اسناد، تصاویر و مواردی نظیر فاکتورها در قسمت متفرقه فراهم می‌باشد. در صورتی...
در این قسمت می‌توانید تاریخچه دستورکار، تاریخچه تجهیز و ... را بررسی نمایید. تاریخچه دستورکار شامل اکشن‌های انجام شده برروی دستورکار شامل: درخواست شده، صادر شده، پاسخ داده شده با ذکر نام انجام دهنده کار و تاریخ می‌باشد. تاریخچه تجهیز شامل تمام سوابق م...
.برای تعریف شرکت جدید به منوی شرکت/ کمپانی در صفحه اصلی مراجعه نمایید در این منو لیستی از شرکت‌های موجود قابل دسترس می‌باشد، همچنین امکان تعریف شرکت جدید نیز مهیا است. با کلیک بر روی این گزینه می‌بایست اطلاعات لازم شامل: شناسه، نام، نوع و ... را وارد نم...
برای بررسی فعالیت‌ها روزانه به منوی «لاگ شیت» مراجعه نمایید. برای مشاهده فعالیت های روزانه می‌توانید از اسکن بارکد استفاده نمایید یا از گزینه «بارگزاری همه اطلاعات» استفاده کنید، با اسکن بارکد تجهیز تمام مشخصات فنی که می‌بایست به صورت روزانه برای تجهیز ...
به منوی دستورکار در صفحه اصلی مراجعه نموده، سپس از پوشه مربوطه دستورکار موردنظر را انتخاب نمایید. بعد از باز شدن دستورکار، برای ثبت نیروی‌کار به تب هزینه، گزینه نیروی‌کار مراجعه نمایید. در صفحه جدید لیست نیروی‌کارهای هر مرکزتعمیرات نمایش داده می‌شود که ...
برای مشاهده درخواست‌هایی که ارسال کرده‌اید می‌توانید به منوی «درخواست‌های من» در صفحه اصلی مراجعه کنید .قابل ذکر است در این منو امکان تغییر وضعیت فراهم نمی‌باشد .در منوی «دستورکار» امکان مشاهده هردستورکار در پوشه مطابق با وضعیت دستورکار فراهم می‌باشد ...
.هدف از تدوين اين دستورالعمل, توضیح چگونگی کار با سایت پشتیبانی، ارسال و پیگیری درخواست پشتیبانی توسط مشتریان می‌باشد متقاضی درخواست پشتیبانی باید درخواست خود را از سایت Support.afpco.ir ارسال نماید. .امکان ارسال درخواست از طریق سایت پشتیبانی برای تم...
مطالب محبوب 
 
مطالب تازه 
 
Help Desk software by Kayako